Title (eng)
The country-of-origin effects in consumer brand perception and brand evaluation processes
a qualitative study
Parallel title (deu)
Der Herkunftslandeffekt in der Markenwahrnehmung und Markenbeurteilung von Konsumenten ; eine qualitative Studie
Author
Ursula Wastian
Advisor
Adamantios Diamantopoulos
Assessor
Adamantios Diamantopoulos
Abstract (deu)
Nicht angegeben
Keywords (eng)
COO effectsbrand perceptionbrand evaluationimplicit levelexplicit levelautomatic processing
Keywords (deu)
HerkunftslandeffektMarkenwahrnehmungMarkenbeurteilungimplizite Ebeneexplizite Ebeneautomatische Informationsverarbeiung
Subject (deu)
Type (deu)
Extent (deu)
VI, 277 S. : Ill., graph. Darst.
Number of pages
285
Members (1)
Title (eng)
The country-of-origin effects in consumer brand perception and brand evaluation processes
a qualitative study
Parallel title (deu)
Der Herkunftslandeffekt in der Markenwahrnehmung und Markenbeurteilung von Konsumenten ; eine qualitative Studie
Author
Ursula Wastian
Abstract (deu)
Nicht angegeben
Keywords (eng)
COO effectsbrand perceptionbrand evaluationimplicit levelexplicit levelautomatic processing
Keywords (deu)
HerkunftslandeffektMarkenwahrnehmungMarkenbeurteilungimplizite Ebeneexplizite Ebeneautomatische Informationsverarbeiung
Subject (deu)
Type (deu)
Number of pages
285