You are here: University of Vienna PHAIDRA Detail o:1260335
Title (eng)
The country-of-origin effects in consumer brand perception and brand evaluation processes
a qualitative study
Parallel title (deu)
Der Herkunftslandeffekt in der Markenwahrnehmung und Markenbeurteilung von Konsumenten ; eine qualitative Studie
Author
Ursula Wastian
Adviser
Adamantios Diamantopoulos
Assessor
Adamantios Diamantopoulos
Abstract (deu)

Nicht angegeben

Keywords (eng)
COO effectsbrand perceptionbrand evaluationimplicit levelexplicit levelautomatic processing
Keywords (deu)
HerkunftslandeffektMarkenwahrnehmungMarkenbeurteilungimplizite Ebeneexplizite Ebeneautomatische Informationsverarbeiung
Subject (deu)
Type (deu)
Persistent identifier
https://phaidra.univie.ac.at/o:1260335
rdau:P60550 (deu)
VI, 277 S. : Ill., graph. Darst.
Number of pages
285
Members (1)
Title (eng)
The country-of-origin effects in consumer brand perception and brand evaluation processes
a qualitative study
Parallel title (deu)
Der Herkunftslandeffekt in der Markenwahrnehmung und Markenbeurteilung von Konsumenten ; eine qualitative Studie
Author
Ursula Wastian
Abstract (deu)

Nicht angegeben

Keywords (eng)
COO effectsbrand perceptionbrand evaluationimplicit levelexplicit levelautomatic processing
Keywords (deu)
HerkunftslandeffektMarkenwahrnehmungMarkenbeurteilungimplizite Ebeneexplizite Ebeneautomatische Informationsverarbeiung
Subject (deu)
Type (deu)
Persistent identifier
https://phaidra.univie.ac.at/o:1260336
Number of pages
285